poniedziałek, 18 lutego 2013

koszyczki z papieru

Hej Hej Hej;)
Dziś jest poniedziałek:)
Cieszycie się?:)

Na początku zanim przejdę do sedna postu chce Wam powiedzieć, że jestem w totalnym szoku:)
Post z piłką nożną w tle uzyskał najwięcej komentarzy i odwiedzin:)
Pisząc go myślałam, że z dwie góra pięć osób się nim zainteresuje, a tu proszę;)
Zostałam mile zaskoczona:)

Skoro to już mamy załatwione to można zacząć nowy temat;)
Wczoraj niedziela znowu przyniosła czyste lenistwo:) No prawie...
Otóż ostatnio wpadłam na genialny pomysł zrobienia sobie koszyczka z papieru:)
Przykładałam się do niego z dwa tygodnie, aż w końcu w ten weekend zrobiłam aż dwa:)
Są to jeszcze prototypy ale wyszłam z założenia, że im więcej ich zrobię tym każdy następny będzie lepszy:)

Niestety nie mam zdjęć super jakości coś mam by pokazać:)

Na internecie możecie znaleźć wiele wspaniałych prac:)
Mam nadzieje, że moje kiedyś tez takie będą:)

14 komentarzy:

  1. W sumie ciekawa sprawa i fajnie to wygląda!:) Może się przydać na jakieś pierdółki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysłowa z Ciebie dziewoja :);P

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam jak robi to moja koleżanka ;p jeszcze jakoś zaplatała ;)
    potem malowała farbą do drzewa i wyglądał jak koszyczek z patyczków :)

    zapraszam do mnie, może Ci się spodoba :)
    jbyj-gossip.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. moja kuzynka podobnym sposobem robiła choinki na Boże Narodzenie :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne są te koszyczki!! Świetnie Ci to wyszlo!! I jakie fajne wykorzystanie papieru :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No proszę, nie wpadłabym na to :)

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę przyznać że bardzo oryginalne!:D

    OdpowiedzUsuń
  8. łooo ciekawe ! zaraz zabieram się do pracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. kiedy znajdę wolną chwilę, zabiorę się za czytanie... wtedy dam znać co i jak ;) całkiem fajny blog.
    na naszym blogu http://hope-love-truth.blogspot.com pojawił się czwarty rozdział. Dopiero zaczęłyśmy pisać, może cię zainteresuję <3 prosimy o szczere komentarze. xx, - Aileen, Jullie, Sam ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś jak byłam młodsza robiłam takie koszyczki z kolorowego papieru na choinke;)

    OdpowiedzUsuń